Outsourcing IT


Obsługa informatyczna małych, średnich i dużych firm  

W obecnych czasach każda firma, aby być konkurencyjną na rynku musi posiadać własną infrastrukturę informatyczną i korzystać z najnowocześniejszych narzędzi, jakie oferuje współczesna technologia. Jednak nieumiejętne korzystanie ze specjalistycznych rozwiązań technicznych może szybko doprowadzić do niekontrolowanego wzrostu kosztów obsługi, pojawienia się nieprzewidzianych problemów, a nawet zaważyć na istnieniu całej firmy – szczególnie w przypadku, gdy od sprawnego działania urządzeń komputerowych zależy bezpieczeństwo danych klientów i kontrahentów oraz funkcjonowanie najważniejszych działów przedsiębiorstwa.

Poznaj nową jakość działania Twojej firmy.

Najlepszym rozwiązaniem jest skupienie swojej całej uwagi na podstawowej działalności zapewniając jej stabilny rozwój oraz powierzenie informatyki kompetentnej, wyspecjalizowanej firmie posiadającej doświadczenie i ekspertów z branży IT – korzyści są oczywiste. Taka współpraca zapewni Twojej firmie pełne bezpieczeństwo teleinformatyczne, gwarancję stabilności działania infrastruktury komputerowej i stały dostęp do aktualnego know-how z zakresu nowych technologii.

Czemu to się opłaca?

Następuje znaczące obniżenie kosztów utrzymania procesu biznesowego – nie ponosisz żadnych wydatków związanych ze stworzeniem i utrzymaniem stanowiska pracy specjalistów oraz unikasz kosztów operacyjnych związanych ze szkoleniami, chorobami i urlopami pracowników. Próbując robić wszystko samemu spowalniasz swoją firmę, a Twoi klienci tracą, bo poświęcasz im mniej czasu. Umowa outsourcingowa określa zakres odpowiedzialności i gwarantuje parametry obsługi, w szczególności szybkość reakcji i systematykę diagnostyki, dzięki czemu wszystkie wydatki są przewidywalne i ograniczone do minimum.

Odkryj korzyści, dzięki którym przyspieszysz swój biznes.

Specjalnie przygotowana dla Twojej firmy usługa abonamentowa Outsourcing IT zawiera wiele korzyści, dzięki którym korzystanie z obsługi informatycznej będzie jeszcze łatwiejsze niż do tej pory:

  • nieograniczona dostępność serwisowa w trybie 24x7x365
  • priorytetowa obsługa zgłoszeń (3-godzinny, gwarantowany umową czas reakcji)
  • stały monitoring poprawności działania infrastruktury informatycznej
  • aktualizacja, kopie zapasowe i bieżąca konserwacja firmowej witryny internetowej
  • bezpłatny sprzęt zastępczy na czas usunięcia długotrwałych awarii
  • bezpłatne, nieograniczone konsultacje telefoniczne dla użytkowników
  • bezpłatny dojazd i transport sprzętów do siedziby klienta
  • pełna historia wszystkich zdarzeń serwisowych i raporty okresowe
  • jedna faktura VAT miesięcznie

Indywidualna wycena usługi

Ceny abonamentowe zaczynają się już od 50 zł netto miesięcznie za stanowisko komputerowe i zależą od zakresu oraz indywidualnych warunków obsługi. W przypadku wezwania przez firmę niekorzystającą z naszej usługi abonamentowej Outsourcing IT, cena godziny obsługi serwisowej wynosi 100 zł brutto. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów tytułem dojazdów, gotowości czy innych. Prosto, przejrzyście i wygodnie.

Rozpoczęcie współpracy

Chcesz porozmawiać z ekspertem, który przybliży Ci zasady obsługi, określi jej zakres oraz wymieni konkretne korzyści ze współpracy na przykładzie Twojej firmy? Umów się na niezobowiązujące spotkanie, a zaprezentujemy Ci możliwości firmy korzystającej ze stałego wsparcia informatycznego. Razem dobierzemy najlepszy model współpracy, dopasowany do Twoich wymogów i oczekiwań.